Ce sa vezi si ce sa eviti in Corfu

Este sezonul vacantelor la mare si, desi probabil ca aveti deja programate concediile, nu strica sa mai aruncati o privire peste review-uri, ca sa stiti la ce sa va asteptati.

Corfu

Inainte sa plecam intr-o vacanta imi place sa caut pe Trip Advisor si Am Fost Acolo review-uri ale hotelurilor care ne intereseaza si lasati-ma sa va spun: au o pondere foarte mare in decizie, atunci cand alegem locul in care vom merge. Pana acum nu ne-am inselat niciodata, deci zic ca este o metoda buna de verificare.

Apoi mai scotocesc prin bloguri si site-uri de calatorii unde gasesc locuri interesate de vazut, unde se mananca bine si plajele care merita vizitate. Iar Marius, iubitul meu, se ocupa de cautat traseele cele mai bune, unde sa facem plinul si informatii despre ce taxe avem de platit pe drum. Facem o echipa perfecta!

Cand am fost in Corfu, am organizat totul intr-o mare graba, dar a iesit binisor. Am stat la hotel Mare Monte, destul de basic, dar pe ultima suta de metri nu prea aveam de ales. Am luat un pachet care includea transport cu autocarul, un all inclusive de care am fost multumiti pe moment. Acum privind in urma, nu am mai alege la fel. La fel cum, uitandu-ne inapoi, nu cred ca am mai alege Corfu ca destinatie de vacanta.

Dar sa le luam pe rand.

Ce nu mi-a placut

1. Insula – Poate ca nu am vazut noi tot ce era de vazut sau poate ca nu am stat in cea mai potrivita statiune, dar nu m-a impresionat cu nimic.

IMGP4412

2. Plajele – Destul de mici si neamenajate, asa cum am vazut de exemplu in Halkidiki sau si mai frumos in Thassos, despre care am sa va povestesc pe foarte larg in curand.

3. Apa – Curata, dar nu din cele mai limpezi si frumoase. In plus, in multe zone, algele ajung pana la mal. Nu sunt ca la noi, e drept, dar nici ca in alte zone ale Greciei.

4. Hotelul – A fost ok pentru atunci, dar mobila era veche, mancarea buna, dar nimic traditional.

5. Turul insulei – Am facut turul insulei organizat de agentia de turism cu care am mers. Ghidul ne-a alergat prin toatele obiectivele pe care trebuia sa le bifam si mi-a parut extrem de rau ca am avut doar 20 de minute la dispozitie sa vedem Corfu Town, care parea intr-adevar foarte frumos.

6. Paleokastritsa – Desi cea mai frumoasa statiune pe care am vizitat-o noi acolo, era localizata intr-un golf prin care trecea un curent rece. Asta a insemant ca desi “scafandrii” nostri care au facut scufundari acolo nu au avut nici o problema, noi nu am putut intra in apa rece ca gheata.

IMGP4399

Ce mi-a placut

1. Piscina hotelului – Am petrecut mai mult timp la piscina decat in mare si asta ar trebui sa spuna mult, dat fiind ca eram in Grecia, care e recunoscuta pentru frumusetea plajelor si a apei marii.

2. Muzeul scoicilor – Micut, dar foarte dragut. aveau scoici din toate colturile lumii. In plus, aveau insectare si un colt cu animale impaiate cu defecte genetice, dar care mi se parea ca nu avea ce cauta acolo. Dar totusi mi-a placut muzeul si as recomanda sa treceti pe acolo, daca aveti drum. In plus avea si un gift shop de unde puteai sa cumperi cam orice scoica ori arici de mare, de felul celor expuse.

IMGP4275

3. Achilleon, casa de vacanta a printesei Sissi – Nici pe departe la fel de impresionanta ca palatul acesteia din Viena, dar mi-au placut in mod special aerul exotic al gradinii si arhitectura.

IMGP4379

4. Corfu Town – Am stat foarte putin acolo, dar sunt convinsa ca merita cateva ore. Ghidul ne-a explicat despre amestecul de stiluri arhitecturale intalnit acolo (britanic si venetian) si mi-a parut foarte rau ca nu am avut mai mult timp sa ne plimbam pe stradutele orasului, sa bem o cafea la cafenelele cochete de acolo si sa vizitam catedrala Sf. Spiridon.

5. Fabrica de produse pe baza de kumquat – Ghidul ne-a spus ca acest fruct creste doar in Japonia si in Corfu. Nu cred ca este chiar asa, dar fabrica asta avea intr-adevar o multime de produse facute din kumquat. De la lichior, la dulceata si prajituri, am avut din ce sa gustam si ce sa alegem.

6. Centrul de scufundari din Paleokastritsa – Au fost extrem de amabili, au venit sa ne ia de la hotel cu masina, din partea opusa a insulei si s-au ocupat foarte bine de “scafandrii” nostri. In plus, am mancat la un restaurant din apropiere, care avea o priveliste superba si niste platouri cu fructe de mare delicioase.

Paleokastritsa

7. Uleiul de masline – Am vizitat un sat a carei singura industrie era aceea a produselor pe baza de ulei de masline. De acolo am luat cel mai bun ulei de masline pe care l-am intalnit pana acum si nu a stricat deloc nici faptul ca a fost poate si foarte ieftin.

Concluzii

As mai merge inca o data in Corfu? Probabil ca nu. As recomanda altora sa mearga? Nu inainte sa le recomand Thassos si chiar si Halkidiki.

Dar, pe de alta parte, asta a fost doar experienta mea. Poate daca stateam in alta statiune ori la alt hotel as fi fost impresionata de insula si i-as fi descoperit farmecul.

Voi ati fost in Corfu pana acum? As vrea sa aflu mai ales experientele frumoase pe care le-ai avut, ca sa ma conving ca merita o a doua sansa!

Advertisements

3 thoughts on “Ce sa vezi si ce sa eviti in Corfu

• Irina Visan says:

Nu sunt foarte sigura pentru ca a fost acum ceva timp, dar tind sa cred ca se chema Lakones (m-am uitat pe actualele oferte de tur al insulei si acesta este orasul mentionat de ei, daca nu au schimbat traseul asta ar trebui sa fie).